Russian lady Asian woman Latin girl Slavic bride
Home  Sign In  Search  Date Ideas  Join  Forums  Singles Groups  - 100% FREE Online Dating, Join Now!


9/11/2013 3:35:56 PM How do you meet people on KIK?  
niceleguy
Lake Elsinore, CA
32, joined Aug. 2013


So I just started up on KIK, cause it seems like several people are using it and I've heard some "good" things about it... Question today is how do you find people who wanna chat using it? I can't seem to get any luck and I am looking for any females who wanna cure boredom.... My user is "studnback" (long story behind the name) but any help is appreciated

Meet singles at datehookup.dating, we're 100% free! Join now!

datehookup.dating - 100% Free Personals


9/11/2013 3:37:31 PM How do you meet people on KIK?  
youarenotsafe
Over 7,500 Posts!! (8,138)
Jacksonville, FL
21, joined May. 2013


^^^hes a sexy douche tho

9/11/2013 3:43:11 PM How do you meet people on KIK?  
niceleguy
Lake Elsinore, CA
32, joined Aug. 2013


Thanks for the help "imbetterthanu"....far douchier than mine LOL

9/11/2013 3:44:03 PM How do you meet people on KIK?  
butterflybby4
Over 10,000 Posts!!! (12,469)
Round Rock, TX
34, joined May. 2013




9/11/2013 3:44:41 PM How do you meet people on KIK?  
youarenotsafe
Over 7,500 Posts!! (8,138)
Jacksonville, FL
21, joined May. 2013


Idk how to use kik as I refuse to download it

9/11/2013 3:45:36 PM How do you meet people on KIK?  
butterflybby4
Over 10,000 Posts!!! (12,469)
Round Rock, TX
34, joined May. 2013


You need to know people first and have them give you their screen name so that you can then chat.

9/11/2013 3:45:58 PM How do you meet people on KIK?  
niceleguy
Lake Elsinore, CA
32, joined Aug. 2013


Seems quite simple just like any other messenger... But no way to search for people who are interested in chatting.... That's my only complaint really

9/11/2013 3:52:51 PM How do you meet people on KIK?  
niceleguy
Lake Elsinore, CA
32, joined Aug. 2013


So what's the point of anonymity if you have to know people first?

9/11/2013 3:53:40 PM How do you meet people on KIK?  
youarenotsafe
Over 7,500 Posts!! (8,138)
Jacksonville, FL
21, joined May. 2013


No one wants a creeper bugging them

9/11/2013 3:55:03 PM How do you meet people on KIK?  
niceleguy
Lake Elsinore, CA
32, joined Aug. 2013


An evil one lol

9/11/2013 3:55:25 PM How do you meet people on KIK?  
butterflybby4
Over 10,000 Posts!!! (12,469)
Round Rock, TX
34, joined May. 2013


The point of it is so you can chat with people on your phone without giving out your phone number.

9/11/2013 3:57:14 PM How do you meet people on KIK?  
niceleguy
Lake Elsinore, CA
32, joined Aug. 2013


Yea but anyone who knows me has my number. So I just see the point of the anonymity if no one is locatable lol

9/11/2013 3:58:33 PM How do you meet people on KIK?  
butterflybby4
Over 10,000 Posts!!! (12,469)
Round Rock, TX
34, joined May. 2013




9/11/2013 7:18:37 PM How do you meet people on KIK?  
masterofbacon
Over 7,500 Posts!! (8,039)
Kirkjub├Žjarklaustur
Iceland
93, joined Jan. 2013


I wouldn't know I don't use it, I'm a grown up.

9/11/2013 7:23:03 PM How do you meet people on KIK?  
butterflyforeve
Over 10,000 Posts!!! (18,646)
Dallas, TX
47, joined Apr. 2012


I didn't know you looked for ppl on kik I use it so I don't have to give out my number.

9/11/2013 7:26:18 PM How do you meet people on KIK?  
butterflyforeve
Over 10,000 Posts!!! (18,646)
Dallas, TX
47, joined Apr. 2012


Op you're not the sharpest tool in the shed are ya? We are on a dating site creepy ppl dwell here you give your kik username as to not have stalker types having all the info they need to find you. Cuz a number is all that's needed to get all info needed on a person.



You should know this its not 2000 anymore



[Edited 9/11/2013 7:27:26 PM ]

9/11/2013 7:33:56 PM How do you meet people on KIK?  
oralandanal31
Birmingham, AL
40, joined Nov. 2012


Quote from mr_uneek:
Yeah. Women like men like Petey.


OT: What the hell is KIK?


9/11/2013 10:55:32 PM How do you meet people on KIK?  

zombiehugs
Wyoming, MI
33, joined Apr. 2013


You Dont find people on kik you add them like Yahoo messageer






Russian lady Asian woman Latin girl Slavic bride